Δημιουργία E-shop | E-Commrce Marketing | Προώθηση E-shop
Κατασκευή E-shop
Κορυφαία Αποτελεσματικότητα – Υπηρεσία 360 – Business Plan.
ΒΑΣΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Μείωση λειτουργικού κόστους
Τα έξοδα λειτουργίας ενός διαδικτυακού καταστήματος (e-shop) είναι πολύ χαμηλότερα από αυτά ενός φυσικού καταστήματος με χώρο, ράφια και αποθηκευμένα προϊοντα (Stock). Για τη λειτουργία ενός e-shop δεν απαιτείται φυσική “βιτρίνα” οπότε και υψηλά ενοίκια, λογαριασμοί ενέργειας κ.λπ. για να είναι κερδοφόρα.
Μειωμένο κόστος marketing
Οι παραδοσιακοί τρόποι προώθησης και διαφήμισης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, για παράδειγμα δημιουργώντας ένα φυλλάδιο ή μια καταχώρηση σε έντυπη εφημερίδα, είναι συχνά πιο ακριβοί από τα ηλεκτρονικά μέσα. Στην πραγματικότητα, ένα e-shop είναι ένα διαφημιστικό μέσο από μόνο του, ακόμη περισσότερο αν συνδυάζεται με άλλα κανάλια digital marketing όπως Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads κ.λπ.
Παρακολούθηση
Η παρακολούθηση και η καταγραφή των αγοραστών που επισκέπτονται το κατάστημά σας για να δουν ή να δοκιμάσουν προϊόντα πριν από την αγορά είναι πρακτικά αδύνατη. Ωστόσο, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε κλικ – επίσκεψη που κάνουν οι πελάτες σας, ώστε να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της διαδικασίας αγοράς.
Διαθέσιμο 24/7
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει στους επισκέπτες, εν δυνάμει πελάτες σας, να εντοπίσουν τα προϊόντα σας και να προχωρήσουν σε άμεση αγορά όλο το 24ωρο από οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη. Επίσης παρέχει την ευκολία άμεσης πληρωμής ή επιλογής να πληρωμής κατα την παράδοση, διευκολύνοντας τις αγορές και δίνοντάς σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Φιλικό με τις μηχανές αναζήτησης
Ένα e-shop “φιλικό” προς τις μηχανές αναζήτησης έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορούν να δουν, να κατανοήσουν εύκολα και γρήγορα το περιεχόμενό και τα προϊόντα του και να το επεξεργαστούν αποτελεσματικά.
Έξυπνο καλάθι αγορών
Το έξυπνο καλάθι αγορών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) μπορεί να μετατρέψει έναν απλό επισκέπτη σε ενεργό πελάτη, καθώς παρέχει βασικά χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για την επιτυχία. Τα χαρακτηριστικά αυτά, όπως και άλλα πιο εξειδικευμένα, που για τους περισσότερους αποτελούν πολυτέλεια ,για εμάς είναι πρωταρχικός στόχος.
Έξυπνα φίλτρα προϊοντων
Ζωτικής σημασίας χαρακτηριστικό για την επιτυχία ενος ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι να προσφέρουμε στους πελάτες τη δυνατότητα να εντοπίσουν εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν ανάμεσα στις χιλιάδες που προσφέρουμε. Η πληθώρα φίλτρων (Attributes), όπως η ταξινόμηση των προϊόντων ανά τιμή, χρώμα, μέγεθος, ποιότητα κλπ., καθιστούν την αναζήτηση και κατ’ επέκταση την αγορά προϊόντων εύκολη φιλική προς τον επισκέπτη ενισχύοντας έτσι την αποτελεσματικότητα του E-shop.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
MOBILE FRIENDLY
Η φιλική προς τις κινητές συσκευές σχεδίαση που εμπεριέχει τη δυνατότητα προσαρμογής σε διάφορα μεγέθη οθόνης, εξασφαλίζει τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία στο εκθετικά αυξανόμενο κοινό που επιλέγει αυτόν τον τρόπο περιήγησης.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Το σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει πολλαπλούς τρόπους πληρωμής στους πελάτες, όπως πιστωτικές κάρτες, PayPal, τραπεζικό έμβασμα και άλλα. Θα πρέπει επίσης να έχει ασφαλή διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς και σαφείς πολιτικές επιστροφής χρημάτων και αντικατάστασης προϊόντων.
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να προσφέρει μεγάλη ποικιλία προϊόντων στον καταναλωτή αλλά και μαζικό έλεγχο του αποθέματος στο διαχειριστή. Η άρτια οργάνωση του καταλόγου των προϊόντων και η συστηματική ανανέωση αυτού αποτελούν βασική προυπόθεση.
ΕΥΚΟΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει γρήγορη και εύχρηστη πλοήγηση ικανή να μετατρέψει σε πελάτη ακόμα και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη. Αυτό επιτυγχάνεται με γρήγορη φόρτωση σελίδων, αποτελεσματική αναζήτηση και επαρκείς πληροφορίες προϊόντων.
MARKETPLACES
Η φιλοσοφία μας στην Social Zeal είναι η δημιουργία όχι μόνο καλαίσθητων ιστοχώρων αλλά κυρίως αποδοτικών και επικερδών e-shop.
Κύριο συστατικό η διασύνδεση με τις πλατφόρμες των marketplaces οπως παράδειγμα το skroutz, shopflix κ.α.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η πολυκάναλη υποστήριξη πελατών με επιλογές ζωντανής συνομιλίας (live chat), ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) ή τηλεφωνικής επικοινωνίας, αλλά και η πρόβλεψη κοινών ερωτήσεων – ζητημάτων (F.A.Qs) αποτελεί χαρακτηριστικό των πλέον επιτυχημένων e-shop.
Κατασκευή eshop απόλυτα εναρμονισμένου με τον κανονισμό προσωπικών δεδομένων GDPR – (General Data Protection Regulation) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο team leader μας είναι και πιστοποιημένος DPO και μπορούμε να παρέχουμε με υπογραφή μια ολοκληρωμένη λύση σε έναν απο τους πιο νευραλγικούς τομείς της Ευρωπαϊκής αγοράς!
Αναλαμβάνουμε τη διασύνδεση του e-shop με τα πιο γνωστά ERPs με σκοπό να υπάρχει ευκολότερη διαχείριση των προϊοντων καθώς και άμεση μεταβολή και συγχρονισμός τους με βασικά χαρακτηριστικά οπως ειναι οι τιμές, το απόθεμα κ.α.
Μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλαπλά εκπτωτικά κουπόνια με διαφορετικές ημερομηνίες ή ποσότητες. Για παράδειγμα, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια αυτόματη καμπάνια στο Facebook που θα αναρτηθεί στις 3:00 π.μ. και θα προσφέρει στους τρεις πρώτους πελάτες έκπτωση 50%, 70% ή 90% στο Eshop μας! Εναλλακτικά μπορούμε να δηλώσουμε ότι «Μόνο για σήμερα και με το εκπτωτικό κουπόνι ΧΧΧ θα λάβετε έκπτωση 50%». Το εκπτωτικό κουπόνι θα λήξει μετά τις τρεις πρώτες αγορές ή τα μεσάνυχτα και η εκπτωτική καμπάνια θα λήξει αυτόματα. Με παρόμοιο τρόπο, μπορούμε να ανταμείψουμε έναν πελάτη συμπεριλαμβάνοντας ένα εκπτωτικό κουπόνι στην παραγγελία του που θα μπορούσε, για παράδειγμα, να προσφέρει έκπτωση 10% στην επόμενη αγορά του!
Οι πελάτες Β2Β (χονδρικής) μπορούν να διαχωρίζονται πολύ εύκολα από τους πελάτες B2C (λιανικής). Μπορούμε να έχουμε πλατφόρμα B2B & B2C μέσα στο ίδιο Eshop, ή να κατασκευάσουμε κλώνο με διαφορετικό Domain αλλά με ένα κοινό CMS!
Οι πελάτες μπορούν να έχουν διαφορετικές τιμές για το ίδιο προϊόν. Για παράδειγμα, μπορούμε να παρακολουθούμε τα έσοδα που έχει δημιουργήσει ένας πελάτης στο Eshop σας και να προσαρμόσουμε αυτόματα μια μοναδική έκπτωση για τον συγκεκριμένο πελάτη! Ένας άλλος τρόπος που συναντάμε περισσότερο στα B2B Eshops είναι να δημιουργήσουμε κατηγορίες εκπτώσεων (B2B Groups) και κάθε πελάτης να ανήκει σε μία από αυτές. Στη συνέχεια, μπορούμε να αλλάξουμε την κατηγορία στην οποία ανήκει κάθε πελάτης, ανάλογα με τα έσοδα που αποφέρει για την επιχείρησή σας.
Ολοκληρωμένη λύση
Η άρτια γνώση του αντικειμένου, η άμεση επαφή με ανθρώπους σε στρατηγικές θέσεις και οι άμεσες και έμμεσες συνεργασίες με τα γνωστά Marketplaces αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας μας που μας καθιστά έναν ολοκληρωμένο (All-in-One) συνεργάτη με τον οποίο θα οδηγήσετε την επιχείρηση σας στην επιτυχία.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ E-SHOP
Αρκετές έρευνες και παγκόσμιες στατιστικές σκιαγραφούν τους λόγους για τους οποίους τα ηλεκτρονικά καταστήματα υπερτερούν των φυσικών καταστημάτων:
BASIC E-SHOP
από 1.990 €
- Υποστήριξη Απεριόριστων προϊοντων
- Υποστήριξη έως 3 γλωσσών
- Βασικά φίλτρα αναζήτησης προϊόντων
- Δυνατότητα διαχείρισης αποθήκης
- Δυνατότητα διαχείρισης πελατών
- Υποστήριξη πληρωμών με κάρτα
- Στατιστικά επισκεψημότητας
- One Page Checkout
- Δυνατότητα αγοράς ως επισκέπτης
- Υποστήριξη βασικών αρχών συμμόρφωσης GDPR
- Εκπτωτικά κουπόνια προσφορών
- Δυνατότητα εκτπωσεων ανα προϊόν
- Υπολογισμός κόστους μεταφορικών με βάρος
- Δυνατότητα σύνδεσης με newsletter
- Δυνατότητα εκπτώσεων ανά κατηγορία
PREMIUM HOSTING
από 250,00 €
- Managed Υπηρεσίες Φιλοξενίας
- Secured Servers
- Προστασία απο Ιούς
- AntiSpam Solutions
- Καθημερινά Backups
- Δωρεάν SSL
- Domain Privacy
- Απεριόριστο traffic
- Απεριόριστοι email λογαριασμοί
- Advanced πόροι
- Linux Servers
- Cpanel
- Speed optimization
- SSD Hosting
- GDPR Compliance
Μαζί θα πετύχουμε τους στόχους σας
Ζητήστε μας τώρα μία προσφορά που θα ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας και το budget σας.